Ik ben Jerry, 35 jaar en werk in de telecom en communicatie sector. Echter ben ik daar vanuit de ICT in gerold, dat was mijn vorige beroeps-sector.
Ik woon in het mooie zuiden van het land en wel te verstaan in Oss. Sinds kort ben ik op zoek naar een VW/Mii/Citigo auto en heb deze gevonden in het noorden van het land, en wel in Heerenveen.
https://vandenbrug.nl/modellen/seat-mii ... elgen1/860" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze auto is netjes, en ik ben er laaiend enthousiast over hoe volwassen deze autootjes wel niet rijden. Heeft echt niets te maken met klein.
Ik zou m zelf wat betreft rij eigenschappen rustig durven te vergelijken met een Polo, qua comfort en zo...
Uiteraard ben ik al aan het kijken om zaken aan te passen (Boordcomputer settings, midden armsteun, tunen naar 75 pk, cruisecontrol en als ik er aan kan komen een donkere hemel....(en nee, ik ga niet 's-nachts rijden)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Een hoop zaken die ik dus wil gaan doen, en dat houd het denk ik leuk!!
Ik ben volledig nieuw in het wereldje van: Zelf sleutelen aan je auto...dus als ik stomme/domme vragen stel, let me know en beter nog: leg het me uit, ik sta overal voor open...
Groet, Jerry.