Hallo allen,
Mijn naam is Bert, ik ben 60 jaar en woonachtig in Vlaardingen. Wij (mijn vrouw en ik) hebben tot 27 februari van dit jaar naar volle tevredenheid altijd SKODA gereden (va. 2005). Eerst de Fabia Hatchback, toen de Fabia Combi en als laatste de
Yeti. Dat was onze droom, maar deze laatste hebben we helaas wegens omstandigheden(ben werkzoekende) moeten wegdoen. We moeten net als die grootgrutter op onze kleintjes (VWUp!/Citigo/Mii)

letten. We zijn na enig onderzoek, o.a. ook hier, naar onze SKODA dealer in Rotterdam gegaan om te praten over een SKODA
Citigo (met van alles er op en eraan) en reden een week later met een SEAT
Mii (met van alles er op en eraan) het terrein af. It's All in the Family. Onze keuze was gevallen op een SEAT Mii 1.0 44kW / 60 Pk Sport Dynamic 5-deurs
Tornado Red. En nu stel ik mezelf voor op het VW
Up! Forum. Hoe verwarrend

kan het allemaal worden in korte tijd. Maar goed we gaan ons nu richten op en genieten van onze Mii. De eerste plezierige bijkomstigheid hebben we al gehad, de eerste tankbeurt. € 53 in plaats van € 85.

Ik ben hier inmiddels al de nodige bekenden van het SKODA forum tegengekomen en ga me ook nog registreren op het SEAT-Online forum. Ik hoop hier een even plezierige tijd te hebben als op het SKODA forum en wens jullie allen veel veilige kilometers toe.
Groet YeMii.