Ik ben kevin, ben sinds kort ook een trotse bezitter van de VW Up!
En ik ben wel een tuning liefhebber dus ja... deze Up! blijft zeker niet standaard.
Voor dat ik een Up! kocht had ik een Hyundai. Tja onder mijn vrienden was ik echt de duivel dat ik VW ging rijden, tja zij zijn nu eenmaal Koreaan fans. Nu moet ik zeggen dat ik in het begin ook dacht dat het mij tegen ging vallen, maar totaal niet nog zelden zo heerlijk gereden.
Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze vanzelf wel langs komen
Hallo, even voorstellen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Hallo, even voorstellen.
Welkom! Ben je er bij morgen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hoi welkom.
Nu nog je vrienden zo ver krijgen dat ze hun Racy Hyundai inruilen voor een VW
Nu nog je vrienden zo ver krijgen dat ze hun Racy Hyundai inruilen voor een VW
Welkom en inderdaad spreek je vrienden maar eens vermanend toe.
Kijk, zo een hyundai of weet ik veel is natuurlijk spotgoedkoop, hardstikke goed en heeft 70 jaar garantie. Toch niet doen zou ik zeggen. Ik heb altijd europees gekocht en zal dat blijven doen. Het is belangrijk dat het geld in europa blijft want wij leven van elkaar. De duitsers verdienen aan jouw auto en kopen van de winst varkentjes bij ons. Dat is heel goed en moet zo blijven.
Kijk, zo een hyundai of weet ik veel is natuurlijk spotgoedkoop, hardstikke goed en heeft 70 jaar garantie. Toch niet doen zou ik zeggen. Ik heb altijd europees gekocht en zal dat blijven doen. Het is belangrijk dat het geld in europa blijft want wij leven van elkaar. De duitsers verdienen aan jouw auto en kopen van de winst varkentjes bij ons. Dat is heel goed en moet zo blijven.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Vinniepilon
- Donateur member
Bedankt voor het warme welkom. Helaas ben ik er morgen/vandaag niet bij. Dit alles ivm werk. Echter moet ik lullen als brugman om mijn vrienden over te halen naar de vw, nu kan ik wel een aardig woordje lullen. Maar daar red ik hey niet mee.