Hello :-)

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Janna
Forum newbie

Re: Hello :-)

Bericht door Janna » ma 16 apr 2012, 13:36

ik rij nu in een 107 en ben daar ook heel tevreden mee. Die is ook pas 2 jaar oud, maar dat was ook lease en die moet nu dus weer ingeleverd worden.
Ik ga hem in Nijmegen ophalen, vind het ook wel jammer om afscheid te nemen van mijn 107 :D Is mijn eerste auto haha, de eerste dagen daarmee waren echt rampzalig! Hoop dat ik niet zo'n moeite krijg met de up...
Waar ga jij je upje halen?

Tess
Vagling liefhebber

Bericht door Tess » ma 16 apr 2012, 14:50

Mijn 106 komt uit 1996........ :D .
Ik heb hem gekocht toen hij 4,5 jaar oud was, dus best een tijdje in gereden! Hij is helemaal compleet dus had nog geen behoefte aan een nieuwe auto....., maarja toen zag ik de UP....... ;)
En die gaat ervoor zorgen dat ik afscheid ga nemen van mijn 106...... . (wens mij alleen nog wel even succes want hij gaat volgende week voor zijn APK :( )

Ik weet zeker dat je straks zo weg gaat rijden in je UP! 1e auto is altijd spannend...... .

Op naar week 22....... ;) .
Groetjes Tess
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Ben
Vagling liefhebber

Bericht door Ben » ma 16 apr 2012, 18:15

welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

High-up!
Vagling liefhebber

Bericht door High-up! » ma 23 apr 2012, 23:13

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie