Hallo

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Hallo

Bericht door Dekkertje » zo 15 dec 2013, 10:22

Ik heb nog nauwelijks iets gelezen maar zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Esther en ik sta op het punt mijn handtekening te zetten voor de koop van een zwarte UP! en kan nauwelijks wachten tot ik hem heb.
Ik ga nu even het forum afspeuren om te kijken of ik de juiste keuze ga maken.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Tom Westendorp » zo 15 dec 2013, 10:55

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Hallo

Bericht door Pop Up! » zo 15 dec 2013, 13:57

Welkom Esther! En succes met je aankoop.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Hallo

Bericht door HeHo » zo 15 dec 2013, 14:15

Dekkertje schreef:Ik heb nog nauwelijks iets gelezen maar zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Esther en ik sta op het punt mijn handtekening te zetten voor de koop van een zwarte UP! en kan nauwelijks wachten tot ik hem heb.
Ik ga nu even het forum afspeuren om te kijken of ik de juiste keuze ga maken.

Welkom. Het forum afspeuren zou ik zeker doen. Zeker het onderwerp "vocht". Grote kans dat je straks ook in een aquarium rijdt. ;)

Voor de rest is het een leuke auto.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Hallo

Bericht door Autheo » zo 15 dec 2013, 16:08

Henkjan schreef:

Welkom. Het forum afspeuren zou ik zeker doen. Zeker het onderwerp "vocht". Grote kans dat je straks ook in een aquarium rijdt. ;)

Voor de rest is het een leuke auto.
Hoi Esther, ik denk dat Henkjan zijn eigen ervaring als maatstaf voor anderen hanteert, maar hoe groot die kans op een aquarium echt is? Laat je voorpret niet bederven hoor, volgens mij hebben de meesten van ons dat vochtprobleem niet. Welkom in ieder geval!

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Hallo

Bericht door HeHo » zo 15 dec 2013, 16:25

Autheo schreef:
Henkjan schreef:

Welkom. Het forum afspeuren zou ik zeker doen. Zeker het onderwerp "vocht". Grote kans dat je straks ook in een aquarium rijdt. ;)

Voor de rest is het een leuke auto.
Hoi Esther, ik denk dat Henkjan zijn eigen ervaring als maatstaf voor anderen hanteert, maar hoe groot die kans op een aquarium echt is? Laat je voorpret niet bederven hoor, volgens mij hebben de meesten van ons dat vochtprobleem niet. Welkom in ieder geval!
@Autheo. Heb jij gelezen hoeveel posting er in het vochtprobleem topic staan?

Maar buiten dit "voor sommigen een" probleem is het een prima rijdende, ogende en fijne auto.

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Hallo

Bericht door Dekkertje » zo 15 dec 2013, 16:45

Dank jullie wel, ik ga voor de zekerheid het topic vocht even zoeken en lezen maar volgens mij krijg ik die roze bril niet meer af en neem ik wat vocht op de koop toe. Kan nooit zo erg zijn als mijn huidige auto, als het goed vriest moet ik zowel van buiten als van binnen krabben :)

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Hallo

Bericht door Dekkertje » zo 15 dec 2013, 17:02

Waar kan ik dat topic ongeveer vinden? Ik zoek me suf.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Tom Westendorp » zo 15 dec 2013, 17:41

Dekkertje schreef:Waar kan ik dat topic ongeveer vinden? Ik zoek me suf.
Alsjeblieft: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=1209

Wel een erg negatieve posting Henk-Jan. Minpunten van de Up! moeten absoluut besproken worden maar om de auto nou te beschrijven als een rijdend aquarium vind ik wel wat ver gaan. Er is zeker sprake van een structureel voorkomend probleem feit is ook dat er hier zo'n 1500 mensen geregistreerd zijn en dat er vele malen meer auto's verkocht zijn. Over het algemeen komt iemand niet buurten op een forum als alles goed gaat met de auto alleen de negatieve verhalen worden hier dus gedeeld.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

UpSie
Vagling liefhebber
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 18:36

Re: Hallo

Bericht door UpSie » zo 15 dec 2013, 19:06

Welkom,

Ook hier geen vochtprobleem te melden.
Merk wel dat de kachel ventilator met vochtig weer altijd aan moet, er is namelijk geen natuurlijke luchtflow aanwezig.
Maar als hij aanstaat geen overmatige vochtproblemen te melden.

Met vriendelijke groet,

Leen

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Hallo

Bericht door TV_UP! » ma 16 dec 2013, 15:38

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Plaats reactie