Even voorstellen
Even voorstellen
Ik ben Jan 50jaar.
Woon in Meppel
Heb mijn Hyundai I10 ingeruild voor een VW Highup donker blauw nog wachten tot week 4 kijk er al enorm naar uit wat een fijne auto vergeleken met een I10.
Woon in Meppel
Heb mijn Hyundai I10 ingeruild voor een VW Highup donker blauw nog wachten tot week 4 kijk er al enorm naar uit wat een fijne auto vergeleken met een I10.
Laatst gewijzigd door jan261162 op za 19 okt 2013, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen
Welkom Jan! Goeie keuze Wat voor i10 had je dan (welk bouwjaar)?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Dank je.
Ik heb een I10 1.2 Drive cool bouwjaar 2010. Slechte keuze geweest ben echt niet blij met deze auto. Na 14 jaar polo sdi te hebben gereden nieuw gekocht in 1998 en nooit problemen mee gehad. Ik zou blij zijn dat ik bijna weer terug ben op het oude nest.
Ik heb een I10 1.2 Drive cool bouwjaar 2010. Slechte keuze geweest ben echt niet blij met deze auto. Na 14 jaar polo sdi te hebben gereden nieuw gekocht in 1998 en nooit problemen mee gehad. Ik zou blij zijn dat ik bijna weer terug ben op het oude nest.
-
- Vagling liefhebber
Een Ip! Is gewoon geweldig! Wat een rijeigenschappen!!!
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
Klopt. Ik heb een proefrit gemaakt in een Moveup wat een fijne auto. Ik ben er van onder de indruk met het verschil in wegligging en kwaliteit vergeleken met de Hyundai I10. Ik moet volgende week al voor de vijfde keer dit jaar naar de garage en dat met een auto van nog geen 3jaar oud. Gelukkig valt het allemaal onder de garantie. Heb ruim 20 jaar volkswagen gereden met heel weinig problemen.
-
- Vagling liefhebber
Met 70 haaks de bocht om is geen probleem, jammer is wel dat je geen gas respons hebt, want tractioncontrol grijpt in....
VW Move Up! BMT Silver 55KW
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Jan !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |