Hoi en welkom!
Heb m'n High Up! nu een goeie week en ben zeker tevreden. Zit/rijdt lekker, vind 'm er lekker stoer uitzien. Zijn een paar dingetjes waar ik aan moet wennen of die ik wel anders had gezien. Voorbeeld van dat laatste is bijv. dat het openen van het raam aan de passagierskant niet vanaf de bestuurderskant kan. En ook dat je bij het geheel openen/sluiten de knop ingedrukt moet houden. Niet echt over nagedacht vind ik dan. Hoedenplank die niet automatisch naar beneden gaat. En wil nog graag een oplossing voor wat kleine rommels die ik wel in de auto wil houden.
Het vochtprobleem waar de nodige Uppers last van hebben, heb ik vooralsnog niet, maar ik heb m'n auto dan ook toen de sneeuw zo goed als weg was. Hopelijk zal ik echter niet geconfronteerd worden met dat probleem.
Maar goed, voor sommige dingen is 't ook een kwestie van wennen. Komt vast goed want ik heb een zeer tevreden gevoel over het rijden, ook met inhalen op de snelweg (dat was bij de proefrit namelijk ff een twijfel omdat ik toen terug moest schakelen naar 4 om snel genoeg te kunnen passeren, maar nu heb ik daar geen last van en tuf ik er gewoon lekker voorbij).
Ja, ik baal dat m'n Grande Punto er niet meer is (op z'n kop parkeren vinden ze niet leuk blijkt...
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon/redface.gif)
), maar ook JAAAA, ben heel blij met m'n Up!!
Jij in ieder geval nog veel plezier van je Up!
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)