Ruitenwissers aanbieding
Ruitenwissers aanbieding
Beste leden ,
We hebben een leuke actie gemaakt voor een set originele ruitenwissers voor de up.
Deze bladen kosten normaliter € 41.80 , we willen deze voor de leden aanbieden voor € 24.95
Deze actie loopt tot 28-02-2014 .
Om van deze actie gebruik te maken kun je deze link volgen http://shop.udenhout.nl/aero-ruitenwisserset-up
de code welke ingevuld dient te worden is : UPFORUMRW
We hebben een leuke actie gemaakt voor een set originele ruitenwissers voor de up.
Deze bladen kosten normaliter € 41.80 , we willen deze voor de leden aanbieden voor € 24.95
Deze actie loopt tot 28-02-2014 .
Om van deze actie gebruik te maken kun je deze link volgen http://shop.udenhout.nl/aero-ruitenwisserset-up
de code welke ingevuld dient te worden is : UPFORUMRW
Re: Ruitenwissers aanbieding
Besteld, kan je er niet een combi van maken inclusief achterwisser?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
Leuke aanbieding - heb er alleen geen nodig (helaas) anders had ik er zeker gebruik van gemaakt. Voordeel van je ruitenwissers bijna nooit hoeven te gebruiken.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ja, een combi lijkt me ook wel wat...vervang liever alles in een keer.Gaaf01 schreef:Besteld, kan je er niet een combi van maken inclusief achterwisser?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Strakke aanbieding zeg! Versleten ruitenwissers zijn bij mij irritatie nummer 1 in de auto. Die moeten er direct af en vervangen worden voor een paar nieuwe.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik heb ook wel interesse in een combi-aanbieding.
En wat zijn eventuele verzendkosten?
En wat zijn eventuele verzendkosten?
Verzendkosten €5.95, ik heb ze nog niet nodig maar dat zal wel komen dus toch maar besteld.
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
Op verzoek van enkele leden hebben we de advertentie uitgebreid met het blad voor de achterwisser.
Je kunt deze indien gewenst los bijbestellen , uiteraard is deze prijs ook aangepast.
Ik heb deze bewust los vermeld omdat niet iedereen deze perse wil vervangen.
Je kunt deze indien gewenst los bijbestellen , uiteraard is deze prijs ook aangepast.
Ik heb deze bewust los vermeld omdat niet iedereen deze perse wil vervangen.
Maarre..
Wat is nu de totaal prijs voor 3 wissers ( incl.verzend kosten)
verzonden via mijn SONY XPERIA
rondeg schreef:Maarre..
Set Voor € 24.95 + Blad achter € 8.95 + Verzend € 5.95 = € 39.85 incl
Mooie prijs!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Normaal hoor ik het alleen op vakantie
I make special price for you
Maar nu eens hier en blij mee
I make special price for you
Maar nu eens hier en blij mee
Jammer dat mijn bestelling al onderweg is!merkx352 schreef:rondeg schreef:Maarre..
Set Voor € 24.95 + Blad achter € 8.95 + Verzend € 5.95 = € 39.85 incl
Wederom weer een super aanbieding Eric! Bedankt dat je zo snel reageert op de wensen hier
Gelijk een set besteld voor voor en achter
Oh ja er staat nu achterruitenmisser in de webshop en op de rekening
Gelijk een set besteld voor voor en achter
Oh ja er staat nu achterruitenmisser in de webshop en op de rekening
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Ik heb al eerder gezegd, die Eric is de beste en super service en snelle levering!
Oh ja er staat nu achterruitenmisser in de webshop en op de rekening [/quote]
Ha ha , bedankt voor de melding. Die had ik nog niet gezien .
Echt een misser
Ha ha , bedankt voor de melding. Die had ik nog niet gezien .
Echt een misser
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Actie zou toch tot 28-02-2014 lopen? Ik zie nu al de oude prijs in de webshop. Foutje?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Nee hoor, geen foutje.Patrick-Brand schreef:Actie zou toch tot 28-02-2014 lopen? Ik zie nu al de oude prijs in de webshop. Foutje?
Je kunt de code toch gewoon gebruiken ? De prijs in de webshop is gewoon de normale verkoopprijs.
Met de code van het forum geniet je van de korting.