Het CJIB sponsor topic

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
JCDNL
Vagling liefhebber

Re: Het CJIB sponsor topic

Bericht door JCDNL » di 16 apr 2013, 18:45

Geintje... moet kunnen :D

Afbeelding

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » di 16 apr 2013, 23:42

Ook een Up! BMT is niet helemaal wegenbelastingvrij. Je loopt tot 1-1-2014 de vaste belasting mis. Maar de variabele belasting gaat gewoon door. :-(

Vandaag de eerste binnen: € 65,- na op 25-2 te zijn gepakt met 9 km/h te hard.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Jeroen Spits
Vagling liefhebber

Bericht door Jeroen Spits » do 25 apr 2013, 06:41

Waar ik schijtziek van word zijn de boetes steeds van net even te hard, we hebben hier samen steeds boetes van rond de 54 euro, vreselijk irritant! Heb trouwens ook al eens 400 en 200 euro gehad :x
Up! op je bumper!

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » do 25 apr 2013, 07:29

Heb nog een thuis liggen van 470 euro haha.. 43 te hard...

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » do 25 apr 2013, 08:52

Jeroen Spits schreef:Waar ik schijtziek van word zijn de boetes steeds van net even te hard, we hebben hier samen steeds boetes van rond de 54 euro, vreselijk irritant! Heb trouwens ook al eens 400 en 200 euro gehad :x

Maar je ziet het dan ook als boetes. Als je het ziet als belasting (uiteindelijk gaat het geld gewoon de staatskas in) , dan is het minder vervelend. Want dan weet je dat je het even goed betaalt. Als ze het niet via boetes bij je halen, dan doen ze wel wat met de hypotheekrenteaftrek, kinderopvangtoeslag, basispakket zorgverzekeringen, etc. En nu heb je er tenminste lekker voor gereden. :-)

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 25 apr 2013, 09:41

erikvank schreef:
Jeroen Spits schreef:Waar ik schijtziek van word zijn de boetes steeds van net even te hard, we hebben hier samen steeds boetes van rond de 54 euro, vreselijk irritant! Heb trouwens ook al eens 400 en 200 euro gehad :x

Maar je ziet het dan ook als boetes. Als je het ziet als belasting (uiteindelijk gaat het geld gewoon de staatskas in) , dan is het minder vervelend. Want dan weet je dat je het even goed betaalt. Als ze het niet via boetes bij je halen, dan doen ze wel wat met de hypotheekrenteaftrek, kinderopvangtoeslag, basispakket zorgverzekeringen, etc. En nu heb je er tenminste lekker voor gereden. :-)
En ik vind het niet erg dat jij die belasting betaald hoor ;). Mijn snelheid wordt in gegeven door teller van de auto, dus 100 km/u op de teller is altijd lager dan waarop ze flitsen.
Ga ik weer andere leuke dingen doen voor de niet afgedragen belasting.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » do 25 apr 2013, 10:17

BarMove(d)Up schreef:[...] Mijn snelheid wordt in gegeven door teller van de auto, dus 100 km/u op de teller is altijd lager dan waarop ze flitsen.
[...]

Die marge van de snelheidsmeter die pak ik er altijd wel even bij. Ik gebruik meer mijn GPS voor de daadwerkelijke snelheid.

Volkswagen Golf Variant

Jeroen Spits
Vagling liefhebber

Bericht door Jeroen Spits » vr 26 apr 2013, 05:43

betalen in NL moeten we toch wel inderdaad...
Up! op je bumper!

Plaats reactie