Meeting Twente.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Meeting Twente.
Toertocht door het mooie Twentse land. Voor de geinteresseerden maak even een lijstje. Ik zal dit topic vanavond verder uitwerken.
Datum: begin of midden Juni.
1. Tom.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Datum: begin of midden Juni.
1. Tom.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Re: Meeting Twente.
Toertocht door het mooie Twentse land. Voor de geinteresseerden maak even een lijstje. Ik zal dit topic vanavond verder uitwerken.
Datum: midden april ergens.
1. Tom.
2. up!
3.
4.
5.
6.
7.
Datum: midden april ergens.
1. Tom.
2. up!
3.
4.
5.
6.
7.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuk!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Leuk initiatief!
midden april ? terwijl de meeste upjes hier op het forum nog lang niet geleverd zijn ?
is dat niet wat kort dag ? ik geloof dat er in mei de meeste wel voorzien zijn ?
is dat niet wat kort dag ? ik geloof dat er in mei de meeste wel voorzien zijn ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar zeg je zo wat! Begin Juni doen anders?
tsja lijkt mij wel , ik kan alleen niet beloven dat ik ook van de partij ben
ik werk in een 5 ploegendienst , en ben dus ook best vaak in het weekend aan het werk
en aangezien ik geloof ik al 90 % procent van mijn snipperdagen heb ingepland ..
ik werk in een 5 ploegendienst , en ben dus ook best vaak in het weekend aan het werk
en aangezien ik geloof ik al 90 % procent van mijn snipperdagen heb ingepland ..

fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
In juni gewoon de 2e meeting! in april de eerstePetrolhead Tom schreef:Daar zeg je zo wat! Begin Juni doen anders?

High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Toch niet deze route Tom?Petrolhead Tom schreef:Toertocht door het mooie Twentse land. Voor de geinteresseerden maak even een lijstje. Ik zal dit topic vanavond verder uitwerken.
(...)
Google Maps

Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !

- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Haha laten we dat maar niet doen.
Hahaha heb ik ook last vaneas schreef:tsja lijkt mij wel , ik kan alleen niet beloven dat ik ook van de partij ben

Meetings zijn altijd in het weekend he
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het weekend lijkt mij ook het meest geschikt. Maar misschien komt deze toertocht iets te vroeg. Ik laat het in ieder geval nog even open. 

wel leuk idee
mischien meeting met gecomineerd een toertocht?
mischien meeting met gecomineerd een toertocht?
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben toevallig deze week met een toertocht bezig geweest. Fantastisch mooie route. Bolletje pijl erg leuk om een dagje uit van te maken.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die route is gisteren gereden. Ik denk dat het een fantastische rit kan worden voor het up forum. Zijn er mensen die daar belangstelling voor hebben?
Natuurlijk
Maar na twee weken dan kunnen wij ook mee
Maar na twee weken dan kunnen wij ook mee
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Oké... wie vertaald dit.... Ik heb destijds Frans laten vallen haha
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Maar verwijderd