![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Maar toch leuk de gene die er snel bij waren hebben een snel nummer en correspondeert met de lijst die in omloop is...
Yep...idd ging ff onderuit...Roelio schreef:Perfect toch? Denk dat er wel meer zijn die er hier een van willen. Desnoods maken we ze voor hun als ze dat willen...?
Trouwens moet vet lachen ik rij namelijk ook in een Up hoor haha. (op verkeerde been gezet?)
Denk dat we zo richting de 60% up gaanRoelio schreef:Hij is wel leuk he! Zie trouwens, correct me if i'm wrong dat 95% van de geregistreerde in een Up rijden.
Martin_tdi schreef:
Helemaal top !Roelio schreef:Met dank aan Marco aka UPyourGo kan ik ze nu allemaal maken. Het merk auto wat je rijdt staat voorop met de forum naam er in en het inschrijf nummer in de linkerbovenhoek.
Zo komen ze er ongeveer uit te zien.
Je kan hier kwijt of je een Up/Mii/CitoGo hebt:RobertJ schreef:Denk dat we zo richting de 60% up gaanRoelio schreef:Hij is wel leuk he! Zie trouwens, correct me if i'm wrong dat 95% van de geregistreerde in een Up rijden.
Zou leuk zijn als je in de profielsettings kan aangeven welke van de 3 en dat tom dan het percentage kan zien
Sent from my XT897